14 thoughts on “WELCOME WORLD

  1. Hi..I’m back after 16 yrs…

    Saya merupakan Alumni SMKUB dan pernah menuntut di sana ( 1989-1993 )…

    Kini bertugas sebagai Pegawai Tadbir dan Diplomatik ( Penolong Pengarah ) di Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor…

    TQ SMKUB…Buat cikgu Kasmiyati, Amnan dan Saidatul Karimah yg masih berkhidmat di sana, jasa kalian tidak akan dilupakan hingga akhir hayat…saya tidak akan berjaya seperti hari ini tanpa bantuan dan didikan kalian….

    Proudly to say that SMKUB always in my mind…

    • Terima kasih kerana masih ingat pada cikgu. Di sini cikgu mengalu-alukan sumbangan bekas pelajar SMKUB untuk memberikan sumbangan kepada Tabung Kebajikan Sekolah yang bertujuan membantu pelajar=pelajar SMKUB yang memerlukan. Sudikanlah menyumbang.

      • SMKUB tak pernah dilupakan…walau di mana, setinggi mana pun pencapaian saya…di situ lah asas dan tapak saya mula bergerak ke tahap sekarang…satu sahaja yg saya boleh kata: ” kejayaan SEORANG kadang2 lebih bermakna daripada kegagalan RAMAI orang….”

        InsyaAllah…jika dikurniakan rezeki yg lebih, apa salahnya dikongsi bersama warga SMKUB yg memerlukan….

  2. saya dapat rasakan yang pelajar2 5A1 mempunyai komitmen yang tinggi walaupun mereka kelihatan suka bermain-main…terutama sekali ketua umumnya…dan juga rakan-rakannya…hehe…

  3. saya berbangga kerana sekolah ini mempunyai seorang pengetua yang berwibawa…dan tanpanya tak mungkin munculnya slogan UB THE BEST…

  4. Wow, great thing to be here…let people know everything about SMKUB..don’t be shame and be more informative as u can…then people will enjoy to be part of it…

    Banyak kenangan indah saya di sana dr 1989 – 1993….siapa kata belajar di pedalaman tidak boleh berjaya…

  5. kpd cikgu sume raye nnt jgn lupe dtg umah..uit raye jgn lupe bwak..hahahahaha..pape pown slamat hari raye Aidilfitri maaf zahir dan batin..tp, lau x pose jgn nk raye pulak..hahaha

  6. assalamualaikum dan salam sejahtera kpd warga smkub….sye harapkan warga disana sume oky2 selalu…saye nak ucapkan time kasih pade sume cg yg m,bantu saya,jase sume cg tak akan saye lupekan..urmmmm terase plak rIndu kat cg yati and cg amnan..Almaklum la dah lame tak kene marah hehehehe….yg penting smk ulu bernam m,mg best gile la..tpi jngan jdi gile sudah….

Leave a Reply

